Chceme změnit stávající software za realitní SW Urbium
Stává se zcela běžně, že se realitní kanceláře rozhodnou změnit svůj stávající realitní software za zcela jiný. Důvodů může být více a mezi nejběžnější důvody ke změne SW patří:
- stávající software je nevyhovující a zastaralý
- neumožnuje nové možnosti, které požadujeme
- software je nespolehlivý, zejména exporty trvají zbytečně dlouho
- velmi špatná komunikace ze strany poskytovatele realitního SW
- k softwaru je velmi špatná podpora a okamžitá pomoc
- podpora sice existuje, ale podpora draze placená
- a neposlední řadě i cena za software je zbytečně vysoká a není adekvátní naší situaci a potřebám
Týdně děláme mnoho kompletních přechodů od různých realitních SW na realitní software Urbium. Přechod a změna SW je docela jednoduchá, rychlá a bezproblémová. Dokonce ani nevadí, že máte WWW stránky nebo emaily, ty Vám dodáme a změníme také. Pokud máte svoje WWW stránky, do kterých jste jen načítali data nemovitostí, my Vám poskytneme data nemovitostí online v XML formátu.To samé se týká i emailů, hostingu nebo vlastní domény, jejichž případnou změnu či převod zařídeme ve spolupráci s Vámi.
Přechod nebo změna SW není nijak obtížná či časově náročná, změna se dá provést během jednoho dne pokud jste na změnu pečlivě připraveni. Pokud změnu zvažujete kontaktujte nás, vždy se Vám zeptáme na pár věcí a doporučíme přesné kroky ke změne. Vždy se ptáme na:
- jaký realitní SW nyní používáte?
- máte WWW stránky propojené s realitním SW?
- kdo spravuje doménu a emaily, kdo je majitelem domény?
- chcete převést aktivní nemovitosti nebo zcela všechny?
- co s historickými daty, poptávky, dotazy, klienti?
Během pár minut jsme schopni zanalyzovat stávající stav a situaci a navrhnout nejjednodušší a nejméně bolestivý postup. Vždy jsme převod zvádli bez problému s minimem kompromisů u cenných dat. Po celou dobu přechodu a v prvních dnech používání nového SW Urbium jsme Vám vždy plně k dispozici, tak aby změna a zvyk na nový systém byl hladký a plynulý. Využít můžete plnou podporu úplně na maximum:
- telefonická podpora
- online podpora (Skype, Google Meet, TeamViewer, Anydesk)
- online školení na základní dovednosti (Skype, Google Meet, TeamViewer, Anydesk)